Mrt
23

Gezondheidsbevorderend en snel afvallen

Gezondheidsbevorderend en snel afvallen: ie complete vertelsel

Dit wetsartikel is voordat mensen diegene snel overheen willen vallen. Snel afvallen zonder jojo-effect: elke kilo diegene eraf gaat, diegene blijft eraf.
Ter dit wetsartikel staat precies beschreven hoe jij jou vetverbranding ter jou vlees stimuleert. Wegens dit makkelijke, gezonde plus efficiënte methodes toe te voetstappen val jij snel overheen.
Mits jij toepast watten er ter dit wetsartikel staat dan zul jouw:
Totdat 3 kilo vanaf week afvallen, elke week weer weer.
Elke kilo diegene jij verliest er noch meer onder krijgen (geen jojo-effect).
Nooit meer zucht paardenhoeven lijden.
Precies weten watten jouw welnu plusteken noch kunt opeten.

Leegeten plusteken bewegen wegens overheen te vallen

Voeding plusteken gebaar zijn twee natuurlijke factoren diegene jou gewicht defini. Wegens voldoende te bewegen plus gezondheidsbevorderend te leegeten zul jou snel afvallen.

Voeding

Onzerzijds moderne voedingspatroon inhouden veel koolhydraten, zoals: granen plus suikers. Uit dit koolhydraten trek jouw energie wegens te voortbestaan. Volgens wetenschappers is jouw vlees echter ‘geproduceerd’ wegens energie te halen uit gezonde vetten plusteken groenten plus dus noch uit koolhdyraten.
Te den miljoenen jaren van evolutie eet den wezen stap den laatste twee honderdtal klas veel koolhydraten. Alreeds diegene honderdduizenden jaren daarvoor aten wij voornamelijk gezonde vetten plus groenten. Jij vlees is nog noch aarden aan den moderne voeding met vele koolhydraten, zoals granen plus suikers.
Ter The New York Times wordt eentje studie van Dr. Ludwig plusteken zijn team beschreven waarin aangetoond wordt dat den hoeveelheid koolhydraten ter jouw voeding voornamelijk jij gewicht bepaalt plusteken noch den hoeveelheid beschikbare energie. Jij vlees is nog steeds gewoon wegens den energie diegene ie nodig heeft te halen uit gezonde vetten plusteken groenten.
Te dezelfde studie van Dr. Ludwig wordt aangetoond dat gezonde vette voeding veel meer beschikbare energie oplevert dan koolhydraten voortschuiven. Met andere woorden, (gezonde) vette voeding levert beschikbare energie. Snel afvallen is ie gevolg van ie verbranden van dit beschikbare energie.
Hoe meer koolhydraten (zoals granen plus suiker) jouw eet, hoe ‘dikker’ jou bent. Plusteken hoe meer gezonde vetten jou eet, hoe meer energie jij hebt. Den gezonde vetten leveren, ter tegenstelling totdat watten veel mensen denken, geen problemen op met jou hart plusteken vaatstelsel. Volgens eentje wetenschappelijke anatomiseren, verricht wegens den Amerikaanse Hart Associatie, krijgen mensen diegene veel vette vis of andere gezonde vetten opeten minder snel eentje myocardinfarct.

Gebaar

Onzerzijds moderne beweegpatroon bestaat voornamelijk uit lange tijdvakken stilzitten (achter den laptop bijvoorbeeld) plusteken voordat den ‘gezonde’ mensen 3x vanaf week minstens ene half uur sporten.
Ter den miljoenen jaren van evolutie beweegt den wezen stap den laatste tientallen jaren zo weinig. Reeds diegene honderdduizenden jaren daarvoor waren wij werkelijk voortdurend te lichaamsbeweging plusteken hadden wij korte tijdvakken van extreem intensieve inzet.
Ie menselijk vlees is geproduceerd wegens te bewegen, noch wegens lange tijdvakken stilzwijgend te zitten. Ter ene studie aan den University of Leicester is aangetoond dat den mogelijkheid op overgewicht verminderd schenkkan wordt ingevolge simpelweg meer te bewegen plus minder stilzwijgend te zitten.
Ie menselijk vlees is echter noch vervaardigd wegens lang intensieve inzet te leveren (zoals meer dan eentje half uur rennen). Eentje studie gedaan aan den Universiteit van Mokum geven aan dat 37% totdat 56% van den lange-afstandhardlopers jaarlijkse blessures heeft.
Daarnaast zorgen lange tijdvakken van intense inzet ervoor dat ie stresshormoon cortisol wordt aangemaakt. Cortisol heeft allerlei negatieve gevolgen op jij gezondheid plus op gewichtsverlies.
Ik zullen jou onderwijl verklappen: snel afvallen doen jij noch vanwege meer hard te wandelen.
Korte plus extreem intensieve inzet daarentegen zorgt ervoor dat jou veel energie verbrandt zonder dat jou jouw vlees te lang overbelast. Te zijn pil Body By Science schrijft Doug McGuff (M.D.) dat 12 minuten extreem intensief trainen vanaf week meer gewichtsverlies oplevert dan trio keer vanaf week eentje uur lang rennen.
Onzerzijds vlees is geproduceerd wegens vrijwel voortdurend ter verplaatsing te zijn met over plusteken toe eentje kort uur van extreem intensieve inzet. Dit zorgt voordat den juiste biochemie ter jouw vlees zodat jij snel lichaamsvet verbrandt plusteken zo snel zullen afvallen.

Ie stappenplan wegens snel ge te vallen

Den misverstand overheen voeding plusteken lichaamsbeweging diegene hierboven beschreven is, is den reden dat er zo gigantisch veel gevallen van overgewicht zijn. Hieronder wordt beschreven hoe jou kunt nuttigen plus bewegen zodat jij gezondheidsbevorderend, makkelijk plusteken snel afvalt.
Er zijn drietal stappen diegene ervoor zullen zorgen dat jij snel afvalt.

Stap 1: Geen suiker plus koolhydraten meer nuttigen.
Stap 2: Meer gezonde vetten plus groenten nuttigen.
Stap 3: Meer bewegen.

Hieronder wordt den trio stappen voorts uitgelegd.

Stap 1: Geen suiker plus koolhydraten meer
Onzerzijds eetpatroon is den laatste tientallen jaren sterk veranderd. Tegenwoordig leegeten wij veel vervaardigd voedsel. Vervaardigd voedsel inhouden overheen ie generaal veel koolhydraten. Dit koolhydraten wordt ter jouw vlees omgezet te suikers. Ene witten snee bijvoorbeeld is te afzienbare tijdstip ter jij vlees omgezet te suiker. Voorbeelden van koolhydraten zijn: pasta, rijst, aardappels, pizza plus brood.
Koolhydraten bevatten energie. Maar den energie uit koolhydraten wordt intact makkelijk opgeslagen indien lichaamsvet.
Den vraag voordat den voedingsfactor is wegens weer nipt zo te leegeten zoals wij duizenden jaren geleden aten: veel gezonde vetten, veel gezonde groenten plusteken veel minder koolhydraten.

Stap 2: Meer gezonde vetten plus groenten
Ie menselijk vlees is vervaardigd wegens gezonde vetten plus groenten wegens te zetwerk te den energie diegene wij nodig hebben wegens te kunnen leven. Vanwege ie tal gezonde vetten plus groenten ter jou voeding te verhogen zul jou sneller gewicht verliezen – zonder ene vervelend hongergevoel te hebben.
Wij weten iedereen dat groenten belangrijke voedingsstoffen bevatten wegens onszelf te leven te liefhebben. Helaas is ie veel voedingsstoffen te groenten den laatste tientallen jaren sterk afgenomen voort verdieping van den land- plus tuinbouw. Te veel groente verbouwen vanaf vierkante peettante levert ene daling ter den voedingswaarde van den groente op. Sommige groenten wordt helemaal noch meer op den koude onderbouwing verbouwd maar op steenwol. Wegens weliswaar aan voldoende belangrijke voedingsstoffen te komen is ie important dat jou vrijwel 400 gram groente (erop voorliefde biologisch) vanaf dag eet.
Probeer op ene dag zoveel mogelijk verschillende tinten groenten te opeten. Den kleur van den groente schenken aan watten voordat voedingsstoffen erin zitten. Hoe meer verschillende tinten groente jou eet, des te meer verschillende voedingsstoffen jouw binnenkrijgt. Met name donkergroene groenten bevatten veel goede voedingsstoffen.
Vetten hebben ter veel mensen nog steeds eentje negatieve naam. Vetten wordt vaak geassocieerd met hart- plusteken vaatziekten plus overgewicht. Ie klopt dat er defini vetten zijn diegene overgewicht plus hart- plus vaatziekten stimuleren. Dit vetten noem ik den ongezonde vetten. Ongezonde vetten zijn voornamelijk geproduceerde vetten (onder andere den zogenoemde ‘transvetten’). Daarentegen voorkomen gezonde vetten uitgerekend hart- plusteken vaatziekten plusteken overgewicht. Dit gezonde vetten komen allen origineel uit den natuur (zowel natuurlijke indien dierlijke vetten).

Voorbeelden van gezonde vetten zijn:
Koudwatervis, zoals: tentharing, makreel, sardientjes plusteken wilde zalm
Grasgevoerd vlees
Scharreleieren (rijk aan Omega-3)
Walnoten / walnootolie
Toegevoegd vergine olijfolie
Kokosnootolie
Lijnzaad / lijnzaadolie
Zonnebloempitten
Pompoenpitten
Sesamzaad / sesamzaadolie
Avocado

Probeer zo veel mogelijk van dit gezonde vetten toe te voegen aan jou dagelijkse voeding. Plusteken probeer zowel zo veel mogelijk groente vanaf dag te opeten. Voordat den liefste porties moeten jouw luisteren zoals jou vlees. Mits jou eentje hongergevoel ervaart, moeten jouw ie veel gezonde vetten plusteken groenten verhogen. Indien jouw zonet ene vol instinct hebt dan kun jouw jou inname watten minderen.

Stap 3: Meer bewegen
Wij brengen onze tijdstip 50% totdat 70% zittend doorheen. Dit heeft ene negatieve zeggenschap op onzerzijds gewicht plus op onze gezondheid. Ene versteviging van 30 minuten rustige voortbeweging vanaf dag plusteken overheen plusteken toe korte plus extreem intensieve inzet maakt eentje reuze verschil ter jou vetverbranding plus dus jou gewicht.
Veel bewegen met ene lage sterkte vermag onder andere doorheen meer te wandelen of te wielrijden te jij dagelijkse routine. Rijwiel bijvoorbeeld zoals jou werkgelegenheid of parkeer jij automaat eentje twee straten verderop, zodat jij elke voormiddag plus avond even ene kwartiertje zoals jij wagen loopt.
Jij kunt jij noodzakelijke voortbeweging zowel te jou dagelijkse routine inbouwen om bijvoorbeeld immermeer ene half uurtje te gaan stappen na ie avondeten, te wielrijden zoals ie werkgelegenheid of doorheen ter den voormiddag rustig ene half uurtje te zwemsport. Probeer elke dag minstens eentje half uur te bewegen met eentje lage kracht.
Zorg dat jouw noch te lang achter elkander stilzwijgend zit. Probeer op jouw werkgelegenheid elk half uur even watten te doet, bijvoorbeeld: ga watten zuipen halen, neem noch den lift maar pak den trapje, loop zoals den printer of ga zoals ie toilet. Indien den situatie ie toelaat, kun jouw zowel watten stellage- plus strekoefeningen uitrichten tijdens jij werkgelegenheid.
Indien jouw huwelijksinzegening snel wilt afvallen is ie vitaal wegens ‘Korte plusteken Extreem Intensieve training’ (KEI training) te exporteren. KEI training vereist welnu reserve inzet. KEI training is noch noodzakelijk wegens snel uit te vallen, maar ik raad ie welnu aan.
KEI training zorgt voordat ene nog snellere verbrandingsproces van jouw lichaamsvet. Noch louter tijdens ie intensief sporten, maar zowel erna wordt er vettig verschroeid. Hieronder zijn mijn twee favoriete KEI trainingen beschreven.
1. Voer den onderstaande oefeningen allen één keer plus achter jawel uit. Vasthouden den oefeningen zo lang vol indien jouw kunt.
Push-ups (maximum veel herhalingen)
Pull-ups (maximum veel herhalingen)
Zagen: Positie één knie plus één hand op ene bankje (of jou bloemperk) zodat jij vlees parallel staat met den vloer. Vasthouden eentje gewicht te jou gestrekte vrije hand plus trek dit gewicht langzaam zoals jou borst toe. Laat daarna ie gewicht weer rustig zakken (maximum tal herhalingen)
Muurzitten: Positie jij voeten vrijwel 30 meetlint van den muur plusteken ga tegen den muur zitten zodat jouw rug tegen den muur is plus jouw knieën ene hoek van 90 graden maken. Stel zo nodig den positie van jij voeten erbij (zo lang indien jij kunt)
Schappen: toeverlaat op jouw ellebogen plusteken tenen plus maak jou vlees zo rechtspleging indien eentje schap. (zo lang indien jouw kunt)
2. Zes keer 30 seconden voluit sprinten. Vasthouden ruwweg 90 totdat 120 seconden stilte tussen den sprintsessies.
Bepalend erbij beide oefeningen is dat jij feitelijk totdat ie uiterste gaat. Dolletjes dan zul jouw den voordelen van den KEI training geoefend. Probeer natuurlijk welnu blessures te voorkomen. Wegens tijdens dit training ie uiterste te geven, wordt jou vlees voldoende ‘ge’ wegens snel gewicht te verliezen.
Ie lieve is wegens elke training één keer vanaf week uit te voeren. Dus te totaal sport jou dan twee keer vanaf week, één keer sprinten plus één keer krachttraining. Gedurende voorliefde te den openlucht omdat dit inderdaad is voordat jou vlees (veel zuurstof plusteken goede verkoeling).
Den KEI training is netwerk zo inderdaad toepasbaar voordat vrouwen indien voordat mannen. Jouw hoeft mits vrouw noch ontsteld te zijn dat jouw ene gespierd vlees krijgt van dit korte krachttraining. Jij vlees zullen hooguit watten strakker gevormd zijn. Ie is voordat eentje vrouw vrijwel onmogelijk wegens hevig gespierd te wordt zonder ie nemen van mannelijke hormonen. Mannen daarentegen zullen welnu solide zichtbare spiermassa kweken.
Nogmaals, KEI training is noch noodzakelijk wegens snel voltooid te vallen, maar ik raad ie welnu aan omdat ie jij algehele gezondheid ten goede komt. Voordat sommige mensen is twee keer den trapje op plusteken neer wandelen zowel alhoewel eentje hele inzet. Ter dat geval raad ik aan ermee te opstarten.
Nu snel afvallen
Wegens vandaag nog te par met afvallen is ie doorslaggevend dat jou:
Geen suiker plusteken geen koolhydraten meer eet
Zoveel mogelijk gezonde vetten plusteken groenten eet
1 keer vanaf week 6 x 30 seconden spurt
1 totdat 2 keer vanaf week eentje korte plus extreem intensieve training doet

Speciaal voordat mensen diegene snel plus efficiënt willen afvallen heb ik ie Smoothie Afslank Project ontwikkeld. Om dit project te volgen laat jij jou vetverbranding op volle toeren keren.

Den smoothies bevatten alle voedingsstoffen diegene jij vlees nodig heeft wegens jou overtollig vettig voorgoed te verbranden plusteken zijn verrassend lekker plus makkelijk te maken. Gegarandeerd!