Mrt
23

Het Anabolisch Dieet – Hoe plus watten?

Het Anabolisch Dieet – Hoe plus watten?

Het anabolisch lijnen is ene vermageringskuur watten vaak gevolgd wordt doorheen krachtsporters plus bodybuilders. Ie anabolisch di is ene lijnen watten zichzelf richt op ie veranderen van den stofwisseling hierbinnen ie vlees. Tijdens ie volgen van dit regime, zou jij weinig koolhydraten innemen plus zojuist veel vetten opeten. Ie vlees tweedehands 3 voedingsstoffen voordat ie omzetten zoals energie plus dit zijn: eiwitten, koolhydraten plus vetten. Tijdens dit vermageringskuur wordt den koolhydraatinname beperkt plusteken wordt er zojuist meer gestructureerd op ie leegeten van vetten plus zowel eentje eindje eiwitten. Via dit vermageringskuur eet jij weinig koolhydraten plus verplicht jouw werkelijk jouw vlees wegens eentje andere energiebron te tradities. Op dit methode zou jij vlees zo den vetten plus den eiwitten usances voordat omzetting zoals energie. Den eiwitten zijn nodig wegens den spierstelsel te verzorgd plusteken wordt wegens dit reden zowel genuttigd gedurende dit lijnen. Dit regime heeft dan zowel sterk watten weg van ie eiwitdieet. Den andere informatiebron voordat energie zijn den vetten. Dit zijn den vetten uit voeding, maar zowel opgeslagen lichaamsvet. Wegens dit principe is ie mogelijk wegens lichaamsvet te verliezen vanwege den minder koolhydraten te nuttigen plusteken uitgerekend meer vetten.

Ie volgen van ie anabolisch lijnen – Hoe plus watten?

Vroeger is hoewel verwoord dat jou met ie anabolisch di den stofwisseling (stofwisseling) schenkkan manipuleren. Doorheen ie verminderen van koolhydraten plus ie verhogen van vetten, is ie vlees meer geneigd wegens vettig te selecteren mits waterput van energie. Er zijn eentje veel richtlijnen met betrekking totdat dit lijnen, namelijk:

  • Neem maximaal 30 gram koolhydraten op ene dag plusteken minstens 40 % vetten.
  • Volg geen tijden met betrekking totdat opeten, maar eet wanneer jij trek hebt.
  • Verander jij voeding vaak plus varieer vanaf dag.
  • Probeer zo veel mogelijk te sporten.
  • Neem ter ie weekend den koolhydraten zo laat mogelijk op den dag.
  • Weeskind op jouw hoede voordat verborgen koolhydraten

Eentje week van ie anabolisch lijnen ziet er zo uit:

Maandag totdat vrijdag:

  • Veel vetten (50%)
  • Veel eiwitten (35%)
  • Weinig koolhydraten (15%)

Weekend:

  • Vetten (35%)
  • Eiwitten (15%)
  • Koolhydraten (50%)

Ie regime verschilt met andere diëten diegene zowel wendingen maken ter den koolhydraat- plusteken eiwitinname, omdat ie anabolisch di cyclisch is. Den koolhydraatinname verschilt, omdat jouw doordeweeks weinig eet plusteken ter ie weekend uitgerekend veel. Voedingsmiddelen diegene vaak gegeten wordt hierbinnen dit vermageringskuur  zijn: vis, vlees, boter, gekookte eieren, visolie, amandelen, kaas plus pindanoot’s.

Den voordat- plus nadelen van ie anabolisch di

Ie anabolisch regime weten zowel eentje tal voordelen indien nadelen. Eentje schade van dit vermageringskuur is bijvoorbeeld dat ie den gezondheid beïnvloedt, vanwege den hoge inname van vetten. Er bestaat zowel ene potentie dat sporters insulineresistent wordt. Insuline is eentje hormoon plus speelt eentje belangrijke rol te den spieropbouw. Ie vermageringskuur heeft mits voordeel dat jij ie vlees noch horig maakt van koolhydraten plus schenkkan afvallen met dit lijnen. Ie is voordat sporters dan zowel eentje effectief di, maar welnu aan te raden wegens er serieus mee wegens te gaan. Jouw vlees reageert uiteraard op den verandering te voeding plus aan ie nuttigen van veel vetten plakken natuurlijk zowel nadelen. Denken maar bijvoorbeeld aan jij cholesterolniveau. Sommige sporters gewoontes ongeacht dit di zowel nog supplementen enafslank tabletten. Mits sporter is dit regime effectief, maar er plakken welnu enkele nadelen aan plusteken men moeten dus voorzichtig zijn.